torsdag 17 mars 2011

52. Och jag borde nog börja röja lite här hemma. Apotekardisken är full med diverse skrot, för att inte tala om alla gamla Amelia och Plaza Interiör som jag aldrig kommer att glutta i någonsin mer. Någon som vill göra anspråk på dem? Trodde knappast det. De åker i återvinningen ögonaböj.

Jag tycker att jag borde vara mer ambitiös och vid det här laget ha packat ner typ halva lägenheten och bo i flyttkartonger i 52 dagar. Men som alla vet, är jag tidsoptimist och kommer att få paniaken ungefär två veckor före flytten då jag inser att jag inte ens bokat flyttstädning.

Nej, jag lever livet som vanligt, tror dock att jag hinner lika mycket hemma nu när jag jobbar heltid som när jag jobbade 80%. Flytten finns alltid i tankarna, men ingen idé att stressa ihjäl sig över det.

Jag vill gärna leva de närmsta 51 dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar