måndag 8 december 2014

Snart julafton!

Nästan alla klappar klara, fattas bara till mamma, pappa och Alle :-) Jag är ledig på fredag, så då kanske jag och Alice tar en liten stadsrunda. Jag vet vad Alle ska få, men till mamma och pappa blir det knepigare...som alltid.

Jobbade ett par timmar extra idag, men harremin så slut jag är nu! Orkar på allvar knappt resa mig ur soffan! Och jag som tänkte cykla ikväll också. Men jag får nog lyssna på kroppen och intala mig själv att vila är lika viktigt som träning. Motivationen återvände i lördags, hoppas den stannar ett tag så jag kan lägga upp en strategi för hur jag ska bli stark och snygg med hemmaträning ;-)

Julafton närmar sig med stormsteg, jag längtar efter glöggkväll, julbord, uppesittarkväll och snö, men just nu längtar jag faktiskt mest till Alles 30-årsdag den 10:e januari ;-) Ska bli så roligt att se hans min då han öppnar sitt paket!

Men just nu ska jag bara låta arslet växa fast i soffan lite till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar