tisdag 14 december 2010

Här igen.

Okej, jag vill verkligen gå ner i vikt, men den här metoden lär inte vara godkänd av ViktVäktarna. Även om jag antar att några hekto muskler och vatten (tyvärr inget fett) avlägsnat sig.
Dessutom, om det inte vore illa nog att spendera 2 dagar på toaletten, får man inte röra sig bland folk på 3 dagar efter man blivit symtomfri. Vaddå, jag är väl hur frisk som helst! Skitsjuka (i dubbel bemärkelse).

Just i detta nu händer det en del. Jag släktforskar maniskt, har tänkt pallra mig ner på biblioteket här någon dag (då jag slutat sprida kräk-och bajssjukan kring mig) och låna ett antal böcker så jag kan forska vidare på min morfars sida, där jag knappt ens vet vad min morfars mamma hette i efternamn... På min mormors sida har jag hittat rätt mycket, befinner mig just nu på 1600-talet.

*matpaus bestående av en macka och lite blåbärssoppa*

Sedan är läget då, att jag sökt mig nytt jobb. Eller ja, fortfarande som uska, men på en hemtjänst här i stan. Det var liksom ett infall jag fick förra helgen, men det kändes som ett ganska bra infall, för en gångs skull. Jag behöver få röra på mig, det passar mig nog inte riktigt att harva på på ett och samma ställe en längre tid. Jag ska iallafall ge det en chans. Om jag ens blir kallad på intervju, det har vi ju osett.

Tack och bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar