onsdag 22 december 2010

Nej, jag har nog inte ringorm eller svinkoppor eller någon annan avancerad sjukdom. Satt och jämförde mitt utslag med bilder på nässelutslag, och det stämde rätt bra. Förutom att jag hade röda, upphöjda prickar som blev lila prickar i mitt utslag. Själv utslaget är typ 4x4 cm och kliar rätt fint. Någon som har en annan tanke än nässelutslag? Det uppkom i samband med magsjukan, och det är visst vanligt att få nässelutslag i samband med en infektion. Är dessutom småförkyld... Åhhh vad det kliar!!!

Skulle inte ha tittat på lönebeskedet idag...det drar iväg rätt fort när man är sjuk 4 dagar på en månad. Förkylning, vinterkräksjuka och nässelutslag, käre Tomten, kan jag få vara frisk nästa år? Tack.

Har för övrigt blivit kallad på intervju i mitten på januari. Känns alldeles fantastisk roligt, och samtidigt enormt nervöst. Jag ska inte ha några förväntningar, men samtidigt är det svårt att låta bli att tänka på hur roligt det skulle bli att jobba där. Få byta miljö, lära känna nya människor och utvecklas i mitt yrke. Nåväl, kan inte annat än hoppas, och sköta sig snyggt på intervjun.

Nu tar jag min rinnande snok och går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar