lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Det här året har passerat i en rasande fart, och det här är vad jag kommer minnas av året 2011:

* Jag fick en fast anställning på Norrböle hemtjänst efter 6 år som springvikarie

* Vi köpte ett underbart hus, med stora ytor, trädgård och trevliga grannar

* Jag gjorde min första, men absolut inte sista blomrabatt

* Håkan Juholt. Aldrig förr har väl en människa blivit så utsatt av journalisternas mediedrev? Skämmes, medierna!

* Anders Behring Breivik. Där och då måste väl ändå alla fördomar om att det bara är muslimer som utför terrordåd gått i graven? Eller? Tyvärr, idioter finns i alla religioner, färger och former.

* Fukushima. Och kärnkraften? Ska vi avveckla den nu då kanske? Va? VA?!

...och detta förväntar jag mig av 2012:

* Att få tid att göra trädgården ännu vackrare, jag vill se min Alpklematis blomma!

* Att få äran att äntligen träffa Mini som just nu bor i Isabelle's mage

* Att fortsätta trivas på min arbetsplats och att regeringen inser att äldreomsorgen är viktig!

* Att jag ska komma igång med motionen, beach 2012 väntar :-)

* Att umgås mer med mina härliga familj!

Inga stora krav, men jag hoppas att jag kommer att känna mig tillfredställd när jag skriver detta igen om ett år :-)

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar