onsdag 12 november 2014

En sån där dag.

Går omkring med en sån där klump i magen idag. Saknar mitt lilla hjärta så vansinnigt ibland när hon är på förskolan. Hatar att jobba kväll. Jag får katastroftankar för minsta lilla idag. Det är jobbigt då jag har sådana dagar då jag inte ens kan se nyheterna utan att det känns som om att jag bara vill gråta hysteriskt över allt elände, alla barn som far illa i världen.
Skyller på ägglossning, då är jag känsligare än vanligt.

Men det är skönt att tillåta mig själv att känns såhär. Att jag vet att det är helt okej, att det går över. Första gången trodde jag att jag tappat förståndet. Men jag behövde bara få prata, känna och gråta. Så det gör jag nu. Och vet att det känns bättre snart.

Har iallafall en hel del att se fram emot; imorgon ska Alle få åka och hämta en ny åkpåse åt Alice. Och inte vilken som helst, utan en Elodie Details Apple of My Eye 😍
Fyndade på Facebook för 600 spänn :-) Kan tyvärr inte lägga upp någon bild, för Blogger laggar.
Fredagkväll vankas det afterwork med jobbet, och på lördag ska jag och Alle på tu man hand åka och få köksinspiration :-)
Hoppas bara att Peugeoten går igenom besiktningen imorgon, då är helgen fulländad ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar