onsdag 6 juli 2011

Energin har kommit åter!

Måste erkänna att hur roligt det än är med trädgård, så är det både tids-och energikrävande. Men efter ett par veckor med lite mer ledighet, känner jag mig riktigt inspirerad igen! Känns som ett bra beslut att gå ner till att jobba 80%, jag behöver verkligen tid till mitt intresse, där jag mår som bäst.

Så i morse (trots att jag jobbar 12-21 idag) begav jag mig ut i trädgården vid 9-tiden och rensade upp i en av Rosenhallonbuskarna, de fläker ut sig så vansinnigt över gräsmattan, och de ska ju lika bort så småningom. 2 timmar höll jag på, svettig och varm var jag, men framförallt lycklig över denna återfunna energi!

Nu inväntar jag semestern, så vi kan börja rensa upp på allvar och köra bort allt skräp som samlats under 2 månaders tid. Hur tänkte vi när vi köpte inte en, utan TVÅ bilar utan dragkrok???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar