fredag 27 juni 2014

Rycker i äggstockarna ♥

Ligger i soffan och slötittar på filmen "9 månader" och längtar något vansinnigt tills jag får föda barn igen. Det var det mest fantastiska jag har upplevt i hela mitt liv, och den gränslösa kärlek jag kände från första stund till Alice är helt ofattbar. Tänk att man får vara med om ett sådant mirakel! Och vilken välsignelse det skulle vara att få uppleva det igen. Nå, det återstår att se när det blir dags, inte riktigt än iallafall ;-)

Ikväll är Alle hos Jimmy och dricker öl, vilket innebär att jag har både Alice, soffan och tv:n för mig själv ;-) Såhär i efterhand skulle jag ha tagit med mig lillan och lagt oss båda i storsängen när hon vaknade till för en timma sedan. Men jag var mitt uppe i att göra veckomatsedel, så hon får sova i sin säng inatt.

Tror jag ska börja röra mig mot sängen också, 1,4 mil på cykel halvbakis tog fasen knäcken på mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar