onsdag 25 juni 2014

Snart färdigt!

Alle har spikat panel runt hela pallsoffan, jag hittade madrasser för ett par hundralappar på Facebook och fina lakan fanns på Jysk för 25 kr styck :-) Nu behövs några kuddar, får se om det blir en IKEA-tripp framöver, eller om tålamodet tryter och jag handlar på Jysk istället :-P

I veckan ska vägghyllorna och tavellisten upp, nu är förkylningen på väg bort, så arbetet med uterummet kan fortgå. Vill bara tokshoppa inredning, men jag vill se exakt hur det kommer att se ut med hyllor och allt först. Eventuellt är jag ute efter en väggvitrin att ha fina färgglada kaffekoppar i, men det kan vänta :-)

Nu ska vi försöka ha myskväll, jag och Alle, efter några stökiga kvällar med förkyld liten tös. Imorgon intar jag Stadsfesten med finaste Mariann :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar