tisdag 28 oktober 2014

Träningsglädje

Den är som bortblåst. Vet inte om jag bara är trött eller om det är brist på motivation. Idag tänkte jag träna då lillan sover, men jag är så trött. Och jag vet att jag måste hålla igång för att bibehålla vikten och för att må bra. Men just nu har jag inget klart mål med träningen. Förutom att jag ska ha cyklat 360 mil till nyår. Och jag vet inte ens vad jag ville uppnå med det målet. Det är ju bara en siffra.

Jag ska nog sätta mig ner och ta en ordentlig funderare på vad jag vill uppnå, hur jag ska uppnå det, och hur jag ska tänka då jag hamnar i de här svackorna. Kan ha att göra med de tidiga morgnarna också. Att aldrig få sova längre än till 06. Förutom de veckor då jag har ledig helg och vi turas om med att stiga upp med Alice. Sen behöver jag se över mina matvanor också.

Men när fasen ska jag hinna det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar