torsdag 10 oktober 2013

Har det vänt?

Igår kväll var det lite tjorv innan hon tillslut somnade, eftermiddagssovningen blev rubbad och därmed också hela kvällen. MEN. När hon väl somnat för natten typ klockan 21:40, så sov hon till 03:40, åt en skvätt och sov sedan vidare till 06:40! Och herregud vad några timmars sammanhängande sömn kan göra för mammans humör och ork!

Om det nu äntligen vänt, om vi hittat en strategi som funkar och får in bra nattrutiner, så kanske, kanske jag kan börja fokusera på att träna igen. Nu när energin återvänt, känner jag ett litet sug efter att börja styrketräna igen. Frågan är bara när, var och hur. Inte hemma, jag måste komma mig iväg, byta om, värma upp, träna, stretcha/varva ner, duscha. Jag behöver rutin, annars ger jag upp.

Nu ska jag på allvar börja kolla runt, gym, priser, vilka dagar som kan passa, tror att det räcker med två gånger i veckan till att börja med, vill ju inte vara borta flera kvällar i veckan...

Nu kanske... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar