måndag 7 oktober 2013

Någon som sett min motivation?

Den har nämligen tagit sitt pick och pack. Jag tror att det kan ha att göra med att jag stått stilla både vikt-och måttmässigt i några veckor. Och jag vill ju ha snabba och tydliga resultat, annars ger jag upp! Jag vet med mig att jag har fuskat en hel del, särskilt de sista två helgerna, men även i vardagen.

Jag vet inte hur jag ska komma på banan igen, promenaderna har uteblivit också, går det mer än tre dagar mellan, så tappar jag sugen.
Ibland tror jag att min kropp tycker att den här vikten är idealisk för mig. Men ur hälsoperspektiv vet jag att den inte är det.

Jag skulle vilja börja på gymmet, på Brinken tränar man ju gratis och det har bra öppettider. För jag måste komma hemifrån, jag kan inte koncentrera mig hemma, minsta lilla ljud från Alice så tappar jag koncentrationen. Men så ball är det ju inte att träna själv.

Så jag fortsätter skriva här och gnälla och inte göra ett skit åt saken.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja komma igång med träning jag också, men det är svårt :-/

    SvaraRadera
  2. Ja, fattar inte att det sitter så långt in...jag skulle vilja tighta till mig lite, inte bara gå ner i vikt, och jag älskar ju styrketräning, men det där med att komma igång...:-/

    SvaraRadera