onsdag 30 oktober 2013

Jag borde verkligen...

...sova en stund. Men jag har inte riktigt ro i kroppen (eller huvudet, för den delen). Dessutom är jag så vansinnigt sötsugen, det kommer alltid som en brev på posten när jag inte fått sova ordentligt. Inatt sov hon bra mellan 20:30-23:30, sen vaknade hon och var ledsen flera gånger fram till 04-tiden, för att sedan vakna kl. 06. Så ikväll ska vi prova med flytande Alvedon, hoppas det funkar.

Jag skulle verkligen vilja börja vinterdekorera ute, så i eftermiddag tänkte jag bege mig mamma och besöka Morö Backeskogen, där det inte springer runt folkilskna älgar. Skulle behöva någon ny ljusslinga också, får se hur långt orken räcker. Annars ska jag ju på stan imorgon. Farsdagspresenterna ska inhandlas och det ska lunchas på Wayne's med Mariann och Louise och jag måste nog köpa mig en ny BH.

Jag åt pasta igår för första gången sedan i början av juli, och magen protesterar förstås idag. Tycker inte ens det är gott, fast jag kan längta efter spaghetti med allroundkrydda ibland. Har både idétorka och noll energi till att laga bra mat till mig själv just nu. Oftast blir det proteinrikt men fettfattigt eller alldeles för lite och det håller inte i längden. Inte så mycket grönt får jag i mig heller.

Får nog göra ett besök på Ica Maxi idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar