fredag 25 oktober 2013

Härlig dag!

Har umgåtts med mor och min äldsta syster hela dagen, så skönt det var att komma hemifrån! Pyntat med granris, tallris och blåbärsris i lådorna nedanför Mias köksfönster och känner att jag behöver göra detsamma i min lådor; silvernjurvindan börjar se lite tråkig ut där bredvid ljungen. Kan bli en sväng i skogen på måndag om vädret tillåter.

I helgen har vi som vanligt inga större planer, storhandling och eventuellt en stadsrunda imorgon och körövning på söndagkväll. Behöver köpa en julklapp eller två på stan, samt en ny vit BH, då min enda har gått sönder. Och kanske en till ljusslinga, är osäker på funktionen på de jag har.

Alle har precis sövt lillan, även ikväll klockrent utan skrik och bråk. Så nu ska vi slå igång Monsters University, trå kladdkaka och försöka hålla oss vakna hela filmen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar