måndag 27 januari 2014

Nya tag!

Det blev visst en tredagars i helgen. Suck. Inte mycket igår, men ändock. Så idag åkte Olga fram igen, och den här gången orkade jag faktiskt göra alla övningar, även om huvudvärken gjorde sig lite påmind. Kanske har jag motivationen och orken nu. Bara jag inte kommer av mig. På onsdag blir det problem, då jag ska vara hos Louise hela dagen. Hur ska jag komma mig för att träna på kvällen?! Jag får klura på det.

Idag provar jag att bara söva Alice en gång. Hon vaknade kl. 08 och det gick faktiskt bra att hålla henne vaken ända till 12:15! Inget gnäll och inget ögongnugg förrän vid lunchen kl. 11:45. Hon sover än, och klockan är 14.11. Igår sov hon för mycket och för sent, så i gårkväll var hon vaken till kl. 22, vilket jag tycker är i senaste laget. Hon får gärna somna en timma tidigare, men vi får väl se, lillchefen kan ju vilja annat ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar