lördag 4 januari 2014

Dagarna går...

...och jag insåg just att Alice inte kröp sist jag var hemma själv med henne. Shit. Blir spännande att hålla henne från diskmaskinen, skafferiet och alla sladdar och eluttag när man är helt ensam igen ;-)
Alle börjar jobba på tisdag, och allt återgår till det normala igen. Rytmik på tisdagar, träffa Mariann och Louise, umgås med mamma och förhoppningsvis dagliga långpromenader. Fast vädret lämnar ju en del att önska.

Idag är det 4:e januari, 1 plusgrad och skridskobana med vattentäcke på vägarna. Och ingen snö whatsoever. Alice's pulka förblir oåkt i än så länge. Jag längtar nästan efter att få skotta snö.

Jag har planerat att börja om att jobba efter påsk. Vilket innebär att jag måste lägga önskeschema om typ en månad. Hjälp! Och ansöka om dagisplats för Alice så hon kan få börja i augusti. Dubbelhjälp! Hon sover ju för fasen inte ens på nätterna än!? Hoppas hon börjar göra det innan Alle ska vara pappaledig :-P

Nu ska vi slå in paket och börja göra oss klara för 1-årskalas! Tänk att Max och Milo föddes för ett helt år sedan! Helt sjukt vad tiden går fort! Snart är det vår lillas tur...

Trippelhjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar