tisdag 6 augusti 2013

Fått upp farten!

Jahaja, morgonens invägning visade på -0.0 kg sedan förra veckan. Jag förstod det, då jag som sagt slarvat en del. Idag slank det dessutom ner några överblivna godisbitar då jag var så trött att jag bara grinade och behövde något onyttigt akut. Och imorgon vankas det suring i Jävrebodarna.
Så jag har faktiskt gått två promenader idag, varav en riktigt snabb; nästan 10 min/km blankt :-) Försöker intala mig själv att det går på ett ut, men inte ens jag är så dum :-P
Men som sagt; jag ger inte upp för minsta misstag, jag har ju faktiskt aldrig mått så bra som nu!

Idag har vi bara slappat här hemma, legat ute på en filt i skuggan av vårt kurilerkörs. Lillan är lite gnällig nu, och har i två dagar vägrat somna i vagnen. I bilen eller i famnen verkar vara det som gäller för tillfället. Å andra sidan pratar och tokskrattar hon mer, och vi ser framsteg nästan varje dag, så hon är förlåten :-P

Nu gör jag "tidig" kväll, Alle är hos grannen så jag passar på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar