lördag 17 augusti 2013

Fyra månader...

...och det känns på något märkligt vis som om hon alltid varit här med oss ♥

Idag fick hon smaka lite potatis som jag mosade med ersättning och lite lite smör. Hon verkade lite skeptisk till en början, men sen tycktes det som om hon gillade det, när hon väl förstått hur man skulle göra. Hoppas nu att hon inte får magknip. Tänkte köra med potatis några dagar nu, så hon vänjer sig, sen tänkte jag prova sötpotatis och majs, kanske lite katrinplommon eller päron om det verkar behövas.

Hon har varit lite omikring några dagar, gnäller, dreglar, svår att mata, och äter på allt som kommer i hennes väg. Och bajsar. Typ fem gånger om dagen. Misstänker tänder,  så Alle åkte förbi Barnens Hus och köpte lite bitsaker, det föll faktiskt damen i smaken. En stund.

I onsdags var min vän Inger här, det blev faktiskt ett par öl, men det skulle jag inte ha druckit. Suget efter kolhydrater kom som ett brev på posten, så nu har jag tryckt godis i två dagar. Men nu blir det nya tag igen.

Nu vaknar visst lillan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar