torsdag 8 augusti 2013

Skamsen...

Nu när jag har Alle hemma varje dag dygnet runt, glömmer jag visst bort en stor del av mitt liv. Mina vänner. Självklart förändras livet drastiskt när man får barn, och all fokus hamnar på familjen, vilket förstås är prio ett, men vem finns kvar när man inte hört av sig på flera månader? Så nu har jag bokat in träffar med fyra försummade vänner den närmsta veckan och jag hoppas att de kan förlåta mig för att jag är vansinnigt dålig på att höra av mig.

Träningsvärken from hell hälsar på i dag. De där magövningarna vet vad de gör. Egentligen skulle jag köra övningar idag, men vi har varit i Jävrebodarna och hälsat på min barndomsvän, så det blev en kvällspromenad istället. Lika bra det; jag dog nästan när jag skulle ta mig upp från golvet tidigare.

Lillan somnade faktiskt i vagnen nu i afton, hoppas det håller i sig så vi kan åka till Luleå på måndag! Och Alle fick äntligen kvällssöva henne igen, så skönt när vi kan turas om.

Nä, nu gör jag kwälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar