tisdag 6 augusti 2013

Sporadisk...

...är vad man kan kalla denna blogg. Den skapades ju en gång i tiden som en trädgårdsblogg för att dela med mig av lite inspiration. Men i takt med att livet förändrades så gjorde också den här bloggen det. Nåja, bättre att skriva ibland än inte alls :-P

På fredag har jag kört med LCHF i en månad, rackarns vad tiden går! Det har gått över förväntan, har dock unnat mig lite för mycket gosaker den här veckan, så vi får se på invägningen imorgon om det är dags att skärpa till sig. Började så smått med Mamma Fitness idag igen, vore ju kul att kunna tighta till sig lite nu när man förlorat några kilon. Magen är faktiskt lite sladdrigare nu, även om det i övrigt inte ens syns att jag varit gravid :-) Hursom, jag fortsätter med LCHF ett tag till och försöker träna det jag hinner och orkar, för jag mår så jäkla bra just nu!

Alice har börjat greppa
efter saker nu, vända sig från mage till rygg och har delat med sig av sitt första skratt; vad det är underbart när hon gör framsteg, samtidigt vill man stoppa tiden. Hon ska ju vara liten jämt! Om ett par veckor ska hon få smaka lite potatis :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar