söndag 29 september 2013

Och vad lärde vi oss av detta?

Jahaja, i helgen har jag begått minst en dödssynd. Den jag främst har i åtanke är frosseri. Tre tårtbitar (den var vansinnigt god!), en kebabsandwich, fyra kakor, nästan ett kilo godis och några nävar chips har passerat mitt gomsegel sedan fredag kl.18:30. Och utö
9ver detta då min vanliga LCHF-kost med turkisk yoghurt, avocado och feta såser.

Jag kan nämna några biverkningar av detta beteende; förlamande trötthet, orkeslöshet, irritation, extraterrestriella gaser och i skrivande stund en tämligen oangenäm magsmärta. Utöver detta dessutom dåligt samvete för ovan avhandlat beteende.

Kort sagt: FY FAN vad jag är dum i huvudet! Jag vet ju exakt hur jag mår av det här, jag utsatte mig själv för det varje helg under i princip 29 års tid. Det är inte värt det.

Jamen nya tag imorgon då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar