måndag 24 februari 2014

Inhandlat!

Ropat hem ett skalset på Tradera för 279 spänn :-) Tyckte jag gjorde ett klipp, hoppas bara varan överensstämmer med beskrivningen...
Nu fattas skor och fleecejacka, ska se vad som finns på bytardagen i Kåge till helgen. Annars blir det Tradera igen, eller Re:belle :-)

Jag är ju inget jättefan av att köpa nya kläder, dels för att man inte blir direkt rik på att vara mammaledig, och dels för att använda kläder är fria från kemikalier då de är tvättade flera gånger. Sen är jag ju lite emot det här med att göda konsumtionssamhället, och kan jag göra en god gärning på en klädbytardag, så gör jag hellre det. På lördag är det ju i Kåge, jag ska sälja lite, och en del kläder har jag märkt med nr 60, vilket innebär att vinsten går direkt till Mathjälpen. 

Hoppas på att göra några klipp på bytardagen, Alice behöver lite mer byxor och tröjor och kanske nån klänning. Annars kommer en ny chans den 22 mars i Skelleftehamn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar