tisdag 4 februari 2014

Underbar natt!

Jag somnade förvisso inte förrän 23:40-ish, men Alice vaknade bara två gånger i natt. Och somnade om tämligen fort. Det gjorde tyvärr inte jag, så 2 insomningstabletter har det blivit i natt. Men fortsätter det såhär bra, kan jag nog vara utan dem snart :-)

Har varit på Öppna idag, mycket folk var det och Alice lekte för fullt! Skönt att komma hemifrån, nu när det varit lite stökigt en tid.
Imorgon verkar det som att det blir ett besök i Sjöbotten med några ur föräldragruppen, och på torsdag har vi läkarbesöket på barnmottagningen, känns bra att kanske få lite mer kött på benen om det här med astman.

Nu ska jag passa på att klippa ner några pelargoner, om ett par veckor börjar jag plantera om och gödla upp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar