onsdag 28 januari 2015

Inte igen...

Köpte hårfärg på Willys häromdagen, Swartzkopf, helt vanlig hårfärg. Ikväll tänkte jag färga håret och känna mig lite lyxig då jag är hockeyänka. När jag fått i all färg i håret, känner jag att jag får lite tryck över bröstet och det blir tyngre att andas. Så jag kastar mig över duschslangen och sköljer ur skiten direkt! Huvva. Fick ju en kraftig allergisk reaktion för 15 år sedan då jag blekte håret, jag har fortfarande lite besvär efter det i form av eksem runt ögonen och på halsen. Utöver de andra eksemen jag har.

Det här är första gången jag använder riktig färg sedan dess, har kört först henna och sedan intensivtoning i några år. Men aldrig riktig färg. Så jag återgår nog till Wellas intensivtoning igen . Måste ändå på stan igen och lämna igen skorna jag köpte som inte riktigt blev bra i slutändan.

Tänk om man lärde sig nån gång, att inte överge ett fungerande koncept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar