tisdag 4 juni 2013

Alla dessa idéer. .

Men åh. Gick en vända i trädgården idag med Louise, och insåg att jag skulle vilja/behöva göra massor. Har ett ton idéer på lut, och ungefär ingen tid att genomföra dem på. Tur att jag älskar att spendera tid med min älskade lilla dotter. Men detta skulle jag vilja hinna göra innan sommaren är slut:

* Köpa täckbark i massor och fylla på där det behövs. Det vill säga typ överallt.
* Placera ut de nya pallkragarna och sätta ner hallonplantorna som håller på att förgås i vattentunnan.
* Köpa rosenskära och brokbladig murgröna att sätta i ett stort, fint kärl jag har här på norrsidan.
* Ordna en provisorisk sittyta på norrsidan. Det är grymt varmt i söder när solen gassar.
* Plantera syrener och pioner på norrsidan så jag har något annat än grannarna att titta på.

Men först och främst ska vi börja med grillplatsen. Kommer bli superfint, men inte hälften så roligt som att plantera :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar