tisdag 11 juni 2013

Update...

Nu har vi äntligen börjat med grillplatsen! Kommer att ta sin lilla tid med tanke på att lillan inte är vrålsugen på att sova i en stillastående vagn, men det kommer att bli så bra!
Nu har jag klart för mig vad som ska göras på norrsidan, har som vanligt ett ton idéer och alldeles för lite tid:-)

Inatt sov lillan från kl. 23 till kl. 05:30. Helt sjukt! Men det var en tuff afton/kväll, gnäll och gråt ich skrik från 18 och tills hon somnade. Övertrött är min gissning. Men imorse möttes jag av ett lika glatt leende som alltid:-)

Jag var på efterkontroll hos Anna igår, fick veta att mitt BMI ligger på gränsen till fetma. Kul. Har alltid dragits med extrakilon, men fet? Har aldrig sett mig själv som fet?! Nåja, det blev iallafall ännu en sporre till att röra på mig mer och äta bättre. Olgas övningar har nästan helt uteblivit, jag får inte till det just nu helt enkelt. Jag har så svårt att koncentrera mig, även om lillan sover eller Alle tar henne. Jag får ta itu med det senare. Huvudsaken är att jag mår bra och konditionsträning har ändå alltid passat mig bättre än styrketräning.

Längtar till Rydlinge, Alle ska få ta lillan nån afton, så jag får trava runt där i lugn och ro :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar