torsdag 6 juni 2013

Träning...

I ärlighetens namn har jag faktiskt inte tränat enligt boken sedan första veckan. De senaste dagarna har dock lillan fått lite mer rutiner, så möjlighet till träning finns mellan ca 09:45 - 11:30 då hon långsover. Så nu ska jag försöka komma igång igen. De gånger jag hunnit med några övningar, har jag verkligen känt av det dagen efter.
Det har däremot promenerats flitigt, så gott som varje dag, och det ger uppenbarligen resultat; minus två kilo på vågen sedan start. Jag är ute efter att göra det här till en livsstil, så viktnedgångstempot passar mig ypperligt. Keep up the good work!

Nu har jag gett upp hoppet om att kunna ha en klematis mot cykelskjulet. Tre stycken har fått sätta livet till, så nu satte jag dit en annuell klockranka istället.  Den växer snabbt och blommar vitt och jag kan byta ut den nästa år. Tackarrr!
Har även köpt och planterat luktärter, så nu är det egentligen bara en rosenskära och ett gäng stockrosor som fattas i sommarblomsväg!

Imorgon börjar vi med grillplatsen. Och hämtar hem mina vita syrener. Och en till hosta. Och en pion eller två. Tur man har mamma ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar