måndag 29 juli 2013

Veckan som gått...

...har verkligen fått mig att uppskatta och förstå hur lyckligt lottade vi är som har två stora, härliga, högljudda smått knäppa familjer omkring oss. Och de flesta bor faktiskt inom 3 mils radie. Vi besökte min bror och hans familj onsdags, hämtade skötbordet/byrån/hyllan och bjöd sedan in oss på sen middag hos mina föräldrar, Alice somnade minst sagt ovaggad den kvällen :-)

Lördag var det barndop, lilla Freja blev dopad inför Gud och denna församling och Johan (prästen) skrattade gott som vanligt åt återseendet av oss vid barndop för fjärde gången på kort tid. Den 28:e september är det Alice's tur, måtte hon komma i dopklänningen :-P
Söndagseftermiddagen spenderades hos Alles föräldrar med tre av hans fyra syskon med familjer, jag for på tjejkväll vid 18-tiden och Alice var så snäll med sin far hela kvällen♥

I afton har vi firat min syster Mia som fyller år idag, stoj och stim som vanligt, barnen leker, alla pratar samtidigt om olika saker och när man åker därifrån så ringer det i öronen i en halvtimme efteråt men det är underbart med en livlig familj!

Jag är så otroligt tacksam för att vi får vara tillsammans och att vi älskar och ställer upp för varandra♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar