måndag 8 april 2013

Latmasken...

...har suttit ute i solen i sisådär fyra timmar och bara njutit. Jag har ett pyttelitet projekt inomhus som förhoppningsvis ska påbörjas så smått imorgon, alternativt ikväll, men idag valde jag att bara sitta. Senare i veckan ska jag baka en del, jag och moderskapet fyller ju år i dagarna, och jag har lovat att göra negerbollar, vaniljbullar och min fenomenala kladdkaka ;-)

Var in på en snabbkontroll hos Anna imorse, undertrycket har sjunkit ytterligare, och urinprovet var u.a, så det har nog lönat sig att dra ner på kaffet och vila lite mer. Känns lite märkligt att det bara är tretton ynka dagar till bf. Jag som tycker att jag har väntat och längtat i all evighet, och plötsligt är det inte så länge kvar.♥

Synd bara att det inte är barmark så man kan fördriva tiden i rabatterna. Men tur att man har altan i söderläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar