lördag 7 september 2013

Beroende!

Klädbytardag igen, idag bär det av till Byske med min andra hälft Mariann :-) Lillan har massor med kläder i strl 68, så jag ska sikta in mig på 74-högen. Försöka hitta lite ytterkläder också. Fast jag kommer säkert att komma hem med en massa onödigt fint iallafall :-) För jag har blivit helt besatt!

Det är ganska skönt att lämna hemmet utan lillan ibland och det är underbart att komma hem igen, jag längtar alltid galet mycket efter henne ♥

Igår provade jag mina jeans som jag inte använt sedan hösten 2011, och de satt som ett smäck! Vilken känsla! Medförde att jag blev ännu mer taggad att fortsätta med LCHF och promenaderna. Så igår blev det en liten skål jordnötter och chevré med päron och valnötter som fredagsmys. Galet gott! Skulle unna mig lite vin också, men det hade hunnit surna sedan förra helgen, så jag ska köpa mig en ny flaska idag och unna mig ett glas ikväll istället :-)
Det är ju faktiskt fortfarande helg ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar