fredag 20 september 2013

Med risk för att...

...låta insnöad; det här är det bästa jag någonsin gjort för min hälsa och jag fattar inte att jag inte undvikit kolhydrater tidigare! Jag får äta gott varje dag och må som en prinsessa, samtidigt som siffrorna på både vågen och måttbandet sakta men säkert rör sig nedåt.

Såhär en fredagkväll har jag ätit ett par bitar 72%-ig choklad och ett flatbröd med brieost och jag känner mig nöjd! Jag behöver inte längre frossa i godsaker för att stilla suget, och jag njuter mer av det jag stoppar i mig. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna gå ner i vikt utan att känna mig konstant hungrig.
Att jag dessutom mår bättre psykiskt eftersom blodsockersvängningarna är borta, är helt fantastiskt. Jag som ALLTID varit totalt beroende av att äta på fasta tider, nu blir jag inte rabiat av att det inte alltid passar att äta just när jag är hungrig.

Jag är så tacksam för mitt nya liv, jag går ALDRIG tillbaka till pasta- och brödträsket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar