måndag 9 september 2013

Sömnproblem...

Vår älskade dotter som mer eller mindre sovit som en liten prinsessa nästintill varje natt i fyra månader och tre veckor, har helt plötsligt bestämt sig för att stöka på halva nätterna. Och äta! Både kl. 01 och 03 och 06! Har aldrig hänt förr! Mellan mattillfällena ligger hon dessutom och skruvar på sig som en mask, grymtar och spottar ut tutten med jämna mellanrum. Resulterar i att mamman är svintrött och bara grinar vid minsta motgång. Suck. Hoppas det går över snart.

Så idag ställde jag in trippen till Lövlund, tråkigt, men vi får ses en annan dag. Jag slappar i soffan med Dan Brown och kaffe, och hoppas på att dimman ska lätta så vi kan ta en prommis i eftermiddag. Alternativt gå ut i trädgården en stund, skulle behöva klippa ner hallonskotten som gett bär i år och pula ner krokuslökarna.

Känner att jag skulle behöva röra på mig, tycker att jag varit riktigt duktig med LCHF i veckan, men lika fullt går det såååå långsamt neråt! Är lur på att jag äter för lite, har faktiskt varit hungrig en del den sista veckan och det är inget bra tecken. Å andra sidan har jag inte bråttom, men klart man vill se resultat.

Nåväl, idag ska jag bara ta det lugnt och ha det skönt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar