fredag 27 september 2013

Stillestånd...

Jaha, här står det still. Förbannat. Det känns som om jag kämpar och kämpar, äter så lite kolhydrater jag bara kan och mer fett för att bli mätt, men lika fullt har jag gått ner ett halvkilo på en månad. Och nu står det blick still. Visst har det blivit en smörgås med jordnötssmör någon kväll, men i övrigt tycker jag att jag skött mig bra! Jag mår ju bra, äter frukost, lunch och middag som jag ska, ingen frukt, inget godis, och inga spannmålsprodukter. Var fan sitter det fast???? Jag skulle verkligen behöva tappa 8,5 kg till, så jag slipper lida av fetma ( som jag gör enligt BMI ), men nu känner jag att motivationen tryter.

Jag kanske skulle plocka fram Olga igen. Lite styrketräning blandat med promenader kanske får igång min förbränning igen? Promenader är ju lagom kul i sådant här väder, men man kan kanske träna inne istället då. Jag måste göra något iallafall!

På måndag måste jag ta tag i det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar