torsdag 12 september 2013

Härlig dag!

Trots att förkylningen envist hänger kvar och inte visar några som helst tendenser på att avta, har dagen från kl. 11 till kl. 18 spenderats inte hemma. Lunch och stadshäng med brudarna, en snabbsväng till mamma och middag med Alle och lillan på stan. Så skönt att få komma hemifrån! Finns risk för lappsjuka annars...

Var förstås tvungen att köpa några bitar fudge också, galet stora bitar! Kastade mig ivrigt över den första fudgen "Death by Marzipan" så fort vi kom genom dörren hemma och jag langat över lillan till Alle, bara för att till min besvikelse upptäcka att jag inte känner den minsta smak. Inte ens lite. Provade jordnötssmör också, det vet jag ju iallafall hur det ska smaka. Men icket. Även det smakade typ bomull. Kul. Så fudgen får gott vänta tills jag känner hur den smakar. Är ju som ohult annars.

Nä, nu ska jag försöka sova lite, och hoppas på att Alice sover bättre inatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar