onsdag 11 december 2013

Magsjuka is in da house...

...som om jag inte var nog lappsjuk efter denna långdragna förkylning. Nåja, inte värsta sjukan ändå; hon har bara spytt två gånger, på måndagkväll och igårkväll, sen har det bara varit rännskita. Tycker ärligt talat inte det är hela världen. Lite jobbigt i natt då hon blev snorpigg kl. 23:45 efter ett skitkalas och inte somnade om förrän 01:20. Men sånt får man ta, man vill ju skjuta sig i stunden, men det går över :-)

Har mest panik över att kanske inte kunna vara med på julkonserten på lördag, har sett fram emot den så länge! Så jag hoppas jag slipper magsjuka och att förkylningen släpper taget snart. Har dessutom ett lite kul solo som jag är dödsnervös inför, så det är blandade känslor ;-)

Alice vaknade kl 08 imorse och somnade inte förrän 12:50, efter lunch, har aldrig hänt! Nu har hon alltså snart sovit i två timmar, så jag har hunnit äta lunch, vika tvätt, stoppa ett par tjocksockar, göra nejlikapelsiner, öva på solot och slösurfa lite. Nu blir det nog lite mellis, typ makrill i tomatsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar