måndag 19 maj 2014

Peppar, peppar...

Egentligen ska jag inte ens yttra det högt, än mindre sätta det på pränt. Men Alice har faktiskt sovit fyra hela nätter på raken. FYRA! Det känns helt fantastiskt att få sova igen, det går inte att beskriva.
Nu hoppas vi att det håller i sig. Eller åtminstone att hon gör några sådana här nätter i sträck då och då, så man får återhämta sig. Här har vi inte höga krav, inte :-P

Idag har det varit stora frossardagen, kalorierna har flödat på Bolidengatan, så mycket gott våra fina vänner bjuder på ♥ Jag känner att det inte blev så bra start på den här veckan, matmässigt, men jag tar nya tag imorgon. Hoppas på något hektos viktnedgång på fredag iallafall, då nästa vecka är mensvecka, vilket innebär att jag samlar vätska och därmed ofta får upp. Plus choklad- och saltbegäret, då.
Jag behöver hitta tillbaka till motivationen igen. Jag ska skriva en lista och memorera den.

Minus 6,8 kg till. Jag SKA klara det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar