måndag 26 maj 2014

Sjukt härlig helg!

När de lediga dagarna är få, uppskattar man att fylla dem med trevligheter.
I fredags var jag så slut när jag kom hem, att jag inte kände för att göra någonting. Jag bara grinade.
Men det blev ju en toppenhelg på alla sätt! Unnade mig gott, hembakt fika hos Mikaelssons och ett par öl hos Marklunds på kvällen, vilken kanonfest, förresten, med härliga människor och fullt ös på dansgolvet :-) Söndagen bjöd på en lugn förmiddag, följt av morsdagsfirande hos mor och Benchwarmers på kvällen :-)

Idag har jag påbörjat helvetesveckan, långdag varje dag, endast ledig fredag, sen jobb lördag-tisdag. Fy. Fan.
Men jag älskar att komma hem till mina finaste ♥

Nu ska jag försöka slita mig och lägga isäng hon som somnat i min famn och bege mig ut för att måla i uterummet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar