lördag 31 maj 2014

Vansinne.

Kom till jobbet grinandes idag. Magkatarr troligast orsakad av stress och vaken sedan 03. Kunde inte sjukskriva mig då det inte fanns personal att tillgå. Vi har ett vak vi inte kan genomföra av samma orsak. Det här är fullständigt vansinne. Jag vill bort från vården snarast möjligt, för min egen skull. Det blir bara värre och värre.

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden och välja att jobba 80%. Eller ännu längre tillbaka och utbilda mig till hudterapeut eller ingenjör. Det är inte för sent än, jag vet, men det är inte aktuellt just nu.

I övrigt har jag mens och precis upptäckt att jag missfärgat tvätten med bland annat Alles favorittröja och lillans nya kalasklänning. Sätter min tilltro till klorin och ättika.

Det går bra nu. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar