torsdag 11 september 2014

Jag har insett.

Att jag på sista tiden inte mått så bra. Ikväll har jag en riktig gråtkväll. Känner mig liksom urlakad. Jag trivs inte med mig själv, vet inte riktigt vad som är fel. Jag känner mig konstant trött, alternativt rastlös, längtar oftast efter att få sova när jag är hemma och längtar bara hem när jag jobbar. Har ingen lust med just nånting. Höstdepp, kanske? I ärlighetens namn var inte ens körövningen rolig i söndags.
Kan vara dags för vitamintillskott. Kan kanske hjälpa en smula.  Snoret rinner än, och Alice somnade sent, så någon cykling blev det inte ikväll. Kanske imorgon. Jag måste försöka hitta tillbaka till träningsglädjen. Annars kommer jag att må som en skurtrasa hela hösten.
Trots att jag sovit 2,5 timmar idag på dagen, är jag svintrött nu. Så nu säger jag godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar