lördag 27 september 2014

Shopping!

Gjorde stan idag med min två favoritmänniskor :-) Jag åker sällan från stan helt nöjd, men idag hände det! Unnade mig själv två par nya Jegging Jane på Cubus; ett par svarta och ett par mörkblå. Älskar dessa byxor, supermjuka och superstretchiga! Sen fyndade jag en jacka på KappAhl, 25% off, och ja, det blev en svart såndäringa ultralätt dunjacka som alla har, men den är då varmare än sommarjackan jag har. Och med en snygg scharfs till blir den riktigt trevlig! Två par fingervantar slank med också, och allt detta för under 800 spänn!

Lillan behöver nya skor, tror hennes fötter växt över natten! Nu behöver hon plötsligt strl 22 på fossingarna, så mamman har klickat hem de här raringarna från Footway :-)

Satt och kollade lite smått på skor åt mig också, men inser att jag nog har allt i skoväg jag behöver. Mina favoritstövlar har däremot sett sina bästa dagar, de läcker in vatten och dragkedjorna börjar vara dåliga. Eller ja, den ena är relativt trasig. Så jag tror jag ska unna dem ett besök hos skomakaren, för jag slänger dem inte utan att ha gett dem en chans ;-)

Dagen har varit helt underbar på alla sätt, nu har sambon däckat i soffan, så jag tror att det är dags att göra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar