onsdag 17 september 2014

Känns som sirap.

Så seg idag. Igår var det sol och jag hade typ all energi i världen. Blev promenad och bullbak och bus med lillhjärtat, trots snor och hosta. Idag är vår hosta mycket bättre, jag ska jobba ikväll.

Tyvärt har vi hamnat lite ur fas vad gäller sovning och lunch. Eftersom Alice alltid vaknar strax efter kl 05 så är hon trött redan 10-10:30. Jag vill verkligen inte att hon ska vara supertrött vid lunchen, så jag låter henne sova då. Då äter vi alltså lunch ca. 11:30-12, när hon vaknat. Och så gör de ju inte på föris. Kanske hon kan sova mellan 10-11 då? Eftermiddagen blir så himla lång då hon är hemma, men det går säkert bättre på föris :-) Sen är hon ju hostig och snorig och säkert mer trött än hon är då hon är frisk.

Har sökt jobb igen. Ett jobb jag med all säkerhet inte kommer att få eller ens bli kallad på intervju till. Men bara för att känna att jag gör något annat än att bara gnälla över hur less jag är.

Nu ska jag försöka sova en liten stund, sen får vi se vad eftermiddagen har att bjuda på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar