tisdag 21 maj 2013

Misslyckat träningspass.

Ja, det gick ju sådär att träna igår. Lillan är lite gnällig på kvällarna, och pappa duger visst inte längre lika bra som mamma. Jag hann göra de tre första övningarna, glömde dock uppvärmningen och fick kramp i låret nästan direkt. Det är inte lätt att koncentrera sig på övningarna när jag hör Alice hela tiden.
Så jag får nog tänka om. På dagarna sover hon ju oftast i tretimmarspass, ska försöka lägga in träningen då istället. Nytt försök imorgon.

Idag är det promenad som gäller, funderar om jag ska gå nu eller i eftermiddag. Jag ska släpa med mig Therese ut på Burmans någon dag i veckan också, får kanske bli imorgon.

Nu blommar mitt prydnadskörs, Prunus Nipponica 'Ruby', vårens höjdpunkt! Jag älskar de rosa, skira blommorna ♥♡♥ Njuter i fulla drag!

1 kommentar:

  1. I eftermiddag får jag äntligen bläddra i boken och se vad jag tycker, och kanske komma igång senare i veckan :-)

    Måste också plantera körsbär, om så bara för blomningens skull. Finns typ inget vackrare. Och så måste jag till Burmans...

    SvaraRadera