måndag 4 november 2013

Knallar på...

Har kommit på att det faktiskt är ganska effektivt att sjunga lillan till sömns, hon har ju tidigare bara skrattat åt mig :-P Men nu har det faktiskt funkat flera kvällar! Tänderna har spruckit igenom nu, så kvällarna och nätterna är mycket lugnare. Hon äter fortfarande två gånger per natt, men jag tänker inte bråka om det, jag har vant mig vid att vakna på nätterna och hon kommer att sluta äta på natten när hon är redo. Punkt slut.

Hon somnade för ungefär en och en halv timma sedan, Alle är på bio och jag sitter och ser "Allt för Sverige" som äntligen börjat om! Förra säsongen var underbar, jag grinade till alla avsnitt, full av hormoner ;-)

Insåg att det snart är ett år sedan vi fick se Alice för första gången :-) Om jag inte missminner mig, var det den 19:e november vi var på ultraljud. (Återkommer om det var fel datum :-P) Helt ofattbart att tiden går så fort. Hon kryper ju snart!

Nu ska jag fortsätta gotta mig i att ha soffan och tv:n för mig själv, snart ska jag krypa ner under täcket och ladda för rytmik imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar