torsdag 14 november 2013

Skitmorgon och skitkväll...

...däremellan har det varit en underbar dag! Innan koffeinet från morgonens första kaffekopp slagit till, är jag på krigsstigen. Särskilt när jag har PMS. Och just nu hatar jag verkligen mitt hår och att måsta klä oss varmt. Blä.
Vi åkte till Jim och Jessica i hopp om att få njuta av en kväll hemifrån, men när Alice skulle sövas gick allt åt skogen. Slutade med att Alice gallskrek och jag flännade och vi åkte hem efter en timma. Kul. Borde vetat bättre än att utsätta oss för stora förändringar när jag inte riktigt är i fas.

Vi har iallafall bokat bord på O'learys på lördag, Alice ska var hos mamma och pappa medan vi avnjuter en middag på tu man hand för första gången på 7 månader :-) Det ska i ärlighetens namn bli så skönt!

Nu har vi vunnit matchen mot Örebro med 5-0 och jag har ätit chokladsås och jordnötssmör, och Alice sover som en liten gris, så den här kvällen blev rätt bra ändå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar