onsdag 13 november 2013

Missnöjd...

Just nu är jag så missnöjd med mig själv. Det är jag ofta några dagar före mens, men nu känns det som om det aldrig går över.
Till att börja med så har jag helt lagt av med LCHF, och jag mår riktigt piss. Jag är hungrig eller sugen på något precis hela tiden; på morgonen är jag på svindåligt humör för att jag är så hungrig. Jag känner på kläderna och ser på kroppen att jag gått upp i vikt.
Jag har ont i magen och gaser utöver det vanliga och jag är konstant trött för att jag sover sämre. Kan inte skylla på Alice heller :-P
Så jag måste nog återgå till det jag mådde bra av. Jag förtjänar att ta hand om mig själv och få må bra.
Så jag ska försöka ta nya tag och verkligen känna efter, fokusera på hur jag mår.

Det skulle vara skönt att få igen lite energi också; ljusslingorna behöver få komma upp och snart ska det bakas och julpyntas och hämtas gran i Ostvik.

Alice äter fortfarande massor på kvällen/natten, och det börjar vara lite påfrestande. Jag skulle verkligen vilja prova ge henne välling som sista mål på kvällen, men just nu är hon lite omikring, kanske ännu fler tänder på g, lite hård i magen osv. Det känns som om vi aldrig får någon ordentlig rutin, varje natt ser olika ut, och Alle sover riktigt dåligt då han får springa upp på natten och värma mat åt henne. Funderar om jag ska börja ta henne med mig och gå upp och värma mat så han får sova. Hon somnar ju om ganska lätt.

Nåja, ska börja packa ihop våra saker, det bär av till Louise när Alice vaknar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar