onsdag 20 november 2013

Ny bilbarnstol!

Stor som ett as, men jag hoppas lillan sitter bra i den och att hon kan vara lite mer nöjd i bilen framöver. Britax Multi-Tech II heter den, för den som är intresserad :-)

I helgen kommer kartongerna med julsaker ner från vinden. Ska inventera lite, jag gjorde en rejäl rensning i fjol, men har säkert kvar en massa skrot jag inte kommer använda. I år består iallafall adventssljusstaken av fyra kronljus/antikljus, köpt mossa (om inte mor min har lite över), stjärnanis, kanelstänger och torkade apelsinskivor. Vackert och väldoftande! Funderar om jag ska göra egna siffror att sätta på ljusen också. Jag har en tanke...

Men imorgon ska förmiddagen ägnas åt att försöka installera den nya bilbarnstolen. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar