fredag 29 november 2013

Ni som läser min blogg...

...är förmodligen spyless på att läsa om sömnlösa nätter, snoriga näsor och ifrångådda (heter det så?) rutiner. Men det är så skönt att skriva av sig när man inte vet var man ska vända sig med sina funderingar. Min svägerska Johannah är en guldgruva, likaså mina väninnor Mariann och Louise, och min mamma. Men det är ju upp till er om ni väljer att läsa eller ej ;-)

I natt har det faktiskt varit helt ok. Svårsövd igårkväll, vi höll på från 20-23:30 innan hon äntligen somnade. I vagnen. Sedan vaknade hon 00:40 och åt, jag vaggade henne i famnen och lade henne bredvid mig i sängen och hon sov! Ända till kl. 04! Då vaknade hon och åt igen, men var snorig som attan, så jag tog till snorsugen, och sen sov hon till 06:30 :-) Sen att vi sov som krattor ändå för att det var så jäkla trångt, är en annan femma :-)

Nu har jag iallafall gjort adventsljusstaken klar, på söndag börjar juletid :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar