fredag 12 juli 2013

Lchf dag 3

Jamen det här går ju strålande! Ska bli så spännande med invägning på tisdag, hoppas på en liten kickstart iallafall, så motivationen hålls uppe. Jag har faktiskt tjuvvägt mig lite och det bådar gott ;-) Men nu ska jag hålla mig till på tisdag! Det går ju som en dans med maten, känner inget sug och mår toppen!

Lite trädgårdssnack nu då; vi har fått blomlådor av grannars, och inga små sådana heller! Den största är dryga 2 meter i diameter, vi ska börja med det projektet lite lätt imorgon och jag ska försöka fotodokumentera så gott jag kommer ihåg :-)
Idag har vi grävt upp de risiga spireabuskarna vid tomtgränsen, så skönt att slippa se dem mer! Så mycket mer lättklippt det kommer bli också!

Lillan sköter sig exemplariskt, hon "pratar" mer och mer för varje dag och kvällarna går hur bra som helst nu. Hon somnar efter lite bärande och sover vidare när vi lagt henne i sängen, först vid 22-tiden, förvisso, men det är det värt då hon inte skriker längre :-)

Just nu leker livet, helt enkelt ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar