tisdag 16 juli 2013

Lchf dag 7

Minus 1,5 kilo på vågen och mår som en prinsessa! Har ändå unnat mig lite mörk choklad och några jordgubbar i helgen:-) Idag åt jag frukost kl. 9 (turkisk yoghurt, grädde, nöt-och fröblandning, 1 kokt ägg och några ostskivor) sedan dess åt jag endast några ostskivor med smör på vid 14-tiden, och vart inte hungrig förrän närmare 17. Dock kändes det på kvällen att jag nog ätit lite för lite, suget efter choklad och salt kom som ett brev på posten. Så jag kokade mig två ägg och åt några oliver. Efter en liten stund var suget som bortblåst! Protein och fett is da shit!

Imorgon blir lillan hela tre månader. Det firar vi med att fara på bvc och ta sprutor. Fy vad det kommer att bli jobbigt i mammahjärtat!

Så nu ska även mamman sova, då vi orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar