tisdag 2 juli 2013

Inget händer. ..

Jag tycker faktiskt att det borde ge lite resultat snart. Jag har promenerat ca 5 km så gott som varje dag, ätit hyfsat bra, nästan inget socker och mycket grönsaker sedan lillan var 2 veckor gammal. Och vågen står blick still. Kan jag skylla på att ämnesomsättningen inte riktigt kommit igång än?
Har ju ingen aning om hur kroppen funkar efter en graviditet, men jag tycker att det borde hända något iallafall. Även om jag inte ammar.

Imorgon ska jag hursomhelst börja jobba lite med magmusklerna, ska planka så länge jag orkar och ska göra det varje dag! Det tar ju typ 5 minuter, max. Inga ursäkter längre.
Är inte helt nöjd med sladdermagen, särskilt inte då jag idag faktiskt köpt mig en svart långklänning som smiter åt lite. Men den sitter hyfsat snyggt nu, och kommer att sitta ännu snyggare sen!
Nya bh-ar och trosor kom med hem också, jag är supernöjd! Skönt att unna sig lite nytt, annars handlar jag ju mest åt lillan :-)

Ikväll är tredje kvällen utan skrik. Bara att ge flaska och söva vid 21:30, sen sover hon gott utan några större protester ända till ca 03-tiden. Helt fantastiskt underbart, hoppas verkligen att det har vänt nu.

Imorgon blir det nog en hemmadag, möjligen en sväng till Twilfit för att byta storlek på en av bh-arna, men annars ska vi bara vara hemma och mysa.

Och planka, för bövelen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar